Hvordan vil du gerne have dine rollespilsbøger – #rpgaday 8

Så har vi rundet den første uge af #rpgaday – og der har altså været nogle stinkere af nogle spørgsmål. Det bliver bedre herfra; gudskelov. Men i dag er så lidt kedelig alligevel. Efter vi i går snakkede om hvad vi har lært af rollespi, skal vi i dag snakke om…

Do you prefer hardcover, softcover, or electronic books? What are the benefits of your preference?

Jeg er personligt mest til fysiske bøger. 

En grundbog, der bliver bladret meget i, må gerne være hardcover. Jeg synes nemt, at de ellers kan blive lidt “nussede” i kanten. 

Bøger, der bare skal læses en enkelt gang eller to for inspiration (settings og andre småduvidelser) eller grundbøger til regellette systemer (Fiasco eller Dread, for eksempel) må skam gerne være softcover

Digitale bøger, bruger jeg nærmest ikke. Jeg har en del, som jeg nærmest aldrig bruger. Jeg bruger dem nærmest kun som opslagsværk (stats på et monster, ideer fra en scenarie-bog etc.).

Hvordan kan du bedst lide dine bøger? Giv lyd et sted på internettet – og brug gerne #rpgaday når du gør det. Vi ses i morgen, hvor snakken går på vores ideelle session…

Udgivet af

brichs

Bare en glad nørd

2 thoughts on “Hvordan vil du gerne have dine rollespilsbøger – #rpgaday 8”

Skriv et svar

